Freo blijft vernieuwen… dankzij u!
De laatste maanden van het jaar zijn aangebroken. Een jaar waarin Freo volop heeft vernieuwd. Van digitaal aanleveren en iDIN tot het verbeteren van bestaande diensten. En dat allemaal dankzij jouw ideeën.
Zo vertelde je ons bijvoorbeeld dat Mijn Freo niet altijd bereikbaar was. Dit zorgde voor verwarring en vragen. Dat hebben wij opgelost met een systeem dat ervoor zorgt dat je wél 24/7 toegang heeft tot jouw gegevens. Zo kun je nu op ieder moment van de dag kunt inloggen. En dat is wel zo handig.
Freo berichteninbox
Ook houden wij je graag nog beter op de hoogte van wijzigingen of nieuws rondom jouw lening. Daarom heeft iedere Freo klant voortaan een berichteninbox binnen Mijn Freo. Hierin ontvang je vertrouwelijke berichten over jouw lening. Zo heb je de informatie duidelijke en overzichtelijk op één plek. Wil je deze informative toch liever op papier bewaren? Dan kan natuurlijk ook. Sla jouw berichten eenvoudig op als PDF en print ze uit.
Digitaal aanleveren & ondertekenen
Ook voor nieuwe klanten proberen we ons aanvraag proces te blijven verbeteren. Dankzij de introductie van iDIN is een handtekening op papier verleden tijd. En documenten zijn nu eenvoudig te uploaden met digitaal aanleveren in Mijn Freo. (lees meer over digitaal aanleveren en ondertekenen met iDIN)
Mijn Freo
Maar er zijn altijd nog meer dingen die beter kunnen. Daarom vroegen wij onlangs 500 klanten naar hun mening over Mijn Freo. Wat is de reden van jouw bezoek? Heb je gevonden wat je zocht? Met deze resultaten kunnen wij Mijn Freo nog beter indelen. Zodat je de informatie over jouw lening overzichtelijk op één plek hebt.