Let op! Geld lenen kost geld

Terug

Mijn Freo altijd bij de hand

Vrouw kijkt in de Mijn Freo app

Even checken hoeveel je nog moet aflossen of een keer een extra bedrag overmaken? Met de nieuwe Mijn Freo app is het zo geregeld. Sinds vandaag te downloaden in de App Store of via Google Play!

Mijn Freo is de beveiligde leenomgeving van Freo. Het is dé plek voor informatie over jouw lening, vertrouwelijke berichten en nog veel meer. Als klant van Freo krijg je jouw eigen persoonlijke account.

De Mijn Freo app
Met de nieuwe Mijn Freo app heb je jouw lening 24/7 bij de hand. Handig als je snel wilt weten hoe het ervoor staat: hoeveel je nog moet aflossen bijvoorbeeld. Of hoeveel je al hebt afgelost. Ook geef je eenvoudig wijzigingen door en zie je in één oogopslag wat de rente is of wanneer jouw volgende maandbedrag wordt afgeschreven. Handig, toch?

Dit doe je met de app:

Eenvoudig en snel inloggen
Wat was hier het wachtwoord ook alweer van? Stel je jezelf meerdere keren per dag deze vraag? Met de Mijn Freo app is dat verleden tijd. Eenmalig inloggen met een activatiecode is voldoende. Kies daarna hoe je voortaan de app wilt openen. Met een eigen gekozen inlogcode, jouw vingerafdruk of gezichtsherkenning (alleen iOS). Kies de manier die bij jou past.

Gemak voorop
In Mijn Freo regel je al heel veel dingen zelf. Van geld opnemen van jouw Doorlopend Krediet tot het wijzigen van jouw adresgegevens, van kosteloos (!) extra aflossen tot het aanvragen van een nieuwe lening. Met de Mijn Freo app regel je al het bovenstaande en meer gewoon vanuit jouw broekzak.

Heb je ‘m al gedownload?

apple-storegoogle-play-store
Ron van Vliet - Directeur Freo

Door Ron van Vliet

09 december 2019 | geplaatst in Freo nieuws

Gerelateerde artikelen

  • Een voordelige lening bij Freo
    04 september 2023

    Nieuwe leennormen per 4 september 2023

    Per 4 september 2023 zijn de leennormen voor consumptief krediet aangescherpt. Dit betekent dat je met hetzelfde inkomen minder kunt lenen.

  • Firm Ground digitale toegankelijkheid
    14 maart 2023

    Freo werkt aan digitale toegankelijkheid

    Het online regelen van bankzaken lijkt voor veel mensen vanzelfsprekend. Toch is dit niet voor iedereen het geval. Zo bleek onlangs uit een rapport van De Nederlandsche Bank dat maar liefst 2,6 miljoen mensen worstelen met de digitale betaalwereld. Digitale toegankelijkheid wordt steeds belangrijker, ook bij Freo. We zijn dan ook bezig met het verbeteren van onze digitale toegankelijkheid. Het bedrijf Firm Ground helpt ons hierbij.

Ook wij gebruiken cookies

Freo gebruikt cookies (en vergelijkbare technieken) op de website. Zo verzamelen wij en andere partijen (persoons)gegevens over je bezoek. Dit om jou een zo persoonlijk mogelijk aanbod te kunnen doen. Klik je op ‘Accepteren’ dan ga je akkoord met het gebruik van alle cookies en vergelijkbare technieken. Wil je dit niet? Klik dan op ‘Weigeren’. We plaatsen dan alleen cookies die zorgen voor een goed werkende website. Meer informatie over cookies.

Kies jouw niveau