Let op! Geld lenen kost geld
Dan horen wij dit graag. Samen met jou proberen wij tot een oplossing te komen. Neem hiervoor telefonisch contact met ons op via 088-321 00 03. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur. Een e-mail sturen kan ook naar klantenservice@freo.nl.
Neem dan contact op met het KiFiD (Klachteninstituut Financiële Dienstverlening). Het indienen van een klacht bij KiFiD is gratis. Doe dit wel binnen drie maanden na het moment van afhandeling met Freo.
Ook voor klachten over de registratie van jouw lening bij BKR kun je, nadat je contact hebt gehad met Freo, bij KiFiD terecht. Lees meer over de klachtenafhandeling bij KiFiD op Kifid.nl. Je kunt ook een klacht bij de rechter indienen.
Hoe is dit berekend?
Onder andere jouw inkomen, maandlasten, woonsituatie en burgerlijke staat spelen een rol bij het bepalen van het voor jou verantwoorde leenbedrag. Minder lenen kan natuurlijk ook.
Bij het aanvragen van een vrijblijvende offerte checken wij altijd eerst jouw persoonlijke en financiële gegevens. Zo beoordelen wij of de lening bij je past.
Deze beoordeling kan afwijken van de indicatieve berekening die je in deze ‘hoeveel kan ik lenen’ tool hebt gedaan. Dit kan bijvoorbeeld komen doordat wij tijdens de beoordeling andere of meer gegevens van je ontvangen. Je kunt daarom geen rechten ontlenen aan deze berekeningen.
Contact via WhatsApp
Ma-vrij: 8.00 - 20.00 uur, za: 10.00 - 17.00 uur.
Hoe is dit berekend?
Bij het vaststellen van de bedragen en tarieven hebben wij de volgende aannames gedaan: